Granatäpple

Hejsan nu så har jag nästan nyss ätit upp mitt granatäpple som typ tog en timme att äta upp;P men nu äre slutt iaf. Och nu så vet jag faktiskt inte alls vad jag ska göra, det kanske blir att man börjar se någon film elr nåt...
elr så måste jag ju kanske läsa fasst kjag funderar på att byta bok till någon som jag redan har läst för om jag inte hinner läsa ut den boken som jag har börjat på nu fasst jag ska hinna det har jag bestämt mig för nu:) hah ja vi får se hur det går, det blir väl att man sitter skitstressad på söndagkväll och läseråläser... men men det blir nog bara bra det, hoppas jag. Men nu såp ska jag försöka att hitta på ngt så ni får ha en bra kväll pussii♥

     granatäpple,granatäpple,granatäpple...
egentligen äre inte så gott elr der är ju som bara saften på kärnorna som är god inte själva kärnorna:/ hehehe elr jag tycker iaf det, jajaj nu så ska jag inte prata om det nå mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0