Dunk, dunk, dunk

åååå mitt huve bara dunkar just nu och jag har fått 2 graders mer feber:( ja det finns inte så mycket att göra.
Iaf så är ju höstlov nu!:) yippie! och faktiskt så är jag häldre sjuk nu än typ i mitten av höstlovet...
Och kväll så blire att jag och mammii ska se på film tror jag, vi har hyrt 6 stycken:P Och nu så är pappa i stockholm eller så sitter han på planet på väg till England. Menmen nu så ska jag gå och göra något sova typ men jag måste gå ut med chili också eftersom ingen är hemma... jajajajaj pusshejj♥



Kommentarer
Postat av: Ida

Men gud 6 filmer det skulle aldrig mina föreldrar hyra :(.

Dom e för snåla ;) haha

2009-10-23 @ 20:37:45
URL: http://idakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0