Dunjackaa+ Klassfotoo

Hejsan alla glada!:) idag så var jag ju på skolan som vanligt och sen så får jag, mormor och morfar och skulle kolla en jacka och jag fick en dunjacka en mörkblå men vi får se om jag har kvar den fast jag tror det, den är riktigt skön:) (jag ska lägga in en bild sen) också så har jag fått mitt klassfoto ida!:) haha jag hade ju typ längtat fast jag blev inte alls nå bra vi får se om jag lägger in en bild men jag vet inte, och på enskilda blev jante heller nå bra men jag får väl försökabli finare nästa år:P aja nu så ska vi snart äta pussshejjj:) jag ska bara ta en bild på jackan...


Riktigt skön och man blir typ varm i den med engång:P
aja man ser kanske inte så bra men iaf;)
Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Frida

Du blev jättebra på korten! Du är en jättefin tjej :)

2009-10-03 @ 12:58:19
URL: http://fridasehlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0