Bra start på höstlovet?

hejsan sry för att jag inte uppdaterat idag men  jag har varit med Rebecca. Ja juste jag har ju såklart också blivit sjuk, 38 graders feber:/ hoppas bara att jag inte smittade Rebecca elr alltså då mådde jag bra elr alltså på morgonen så hade jag lite ont i huvet men jag gick till skolan ändå och då hade vi fört idrott och jag trodde ju att jag skulle få ännu ondare i huvet då men så blev det inte istället så fick jag det på SO lektionen men tur att vi slutade halv 12:) annars skulle jag aldrig klara dagen... Men men jag hade ju inge ont sen när jag var med rebecca men på slutet så bara dunkade det i huvet:( aja inte så kul att höra på, jag gör ju säkert inte er på bättre humör för att jag skriver om hur jag blev sjuk ty:P Iaf så blir det ju höstlov imorgon!:) wihoo fasst jag hinner ju inte träffa alla en sista gång men det är ändå bara en vecka, och jag träffar nog dom flesta iaf:) Jaja nu så ska jag se på film elr läsa elr något pussåkram♥


Take me back please?!
summer 09.

åå jag vill ha sommar nu!;P haha okej den tog nyss slut men jaja då var det iaf varmt och man var oftast frisk;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0