äggvita

halli hallå nu så sitter jag här med äggvita i ansiktet:P haha jag prövar det som wilma hade lagt ut på sin blogg och hon hade prövat det och sa att det ändå fun ade så jag tänkte pröva;) Iaf så hade jkag tänkt att lägga in några bilder bara för jag har typ inget att skriva om så ja here they are... (inte dom finaste men iaf) 

       

       

     

  Hhaha okej jag är inte bäst på att ta kort precis, fasst jag ville gå ut och ta kort men det var så lite batterier och pappa skull ju ha med den till Liverpool så jag fick inte ta så många bilder. Men dom flesta är från ikväll. Sista bilden är pengarna från Liverpool (England) Vet inte varför jag la in en bild på dom men... Jaja iaf så ska jag gå nu pussii♥

Äggvitan har stelnat jätte mycket nu, jag kan inte ens le elr nästan inte ens prata:/ haha jaja bara i 20 minuter till...   




Kommentarer
Postat av: Ida

Men äntligen bilder på dig lina <333

2009-10-27 @ 10:50:46
URL: http://idakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0