38, 4 till 37, 4:)

hallåå idag så vaknade jag av att chili klösde mig i huvet, inte så skönt och verkligen inte eftersom jag hade redan ont i huvet, jag hade också ont i halsen, var tät inäsan och hosta:/ visst låter det härligt? nee men iaf så tog jag en alvedon så jag har faktiskt inte haft nå ont i huvet resten av dagen:) och så har jag mindre eber för jag hade 38, 4 imorse och nu ikväll så har jag 37, 4:D Aja nu så ska jag försöka att hitta på något roligare att skriva om....
jag vill iaf vara med någon snart, också vill jag på stan och kolla kläder haha ja jag behöver lite nytt tycker jag;)
men ja nu så tror jag att jag och mamma skulle se någon film så jag ska väl gå in till hon men vi hörs pusshejj♥

 haha ojoj jag trodde bilden skulle vara större men det brukar ju bli sånna här bilder för mig;P...

Kommentarer
Postat av: wilma :)

jag vill gå på stan med dig nån dag!(L)

vi får höras till veckan?

2009-10-25 @ 11:49:05
URL: http://wiima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0