Who's that girl

Börjar inlägget med ett klassiskt Hej!:)
Nu så kom jag nästan nyss hem från Sara eller jag har varit ute med chili me men iaf så var jag ju på stan Idag med Ida och jag köpte en tröja som ni få se en bild där nere, ni kanske ser dom nu men jaja:P Sen när vi hade kommit hem från Stan så lämnade mamma hos på strömpilen så då gick vi på MAXI och köpte tuggummi fasst jag var riktigt sugen på Cocacola (elr hur det nu stavas:P) men det blev tuggummi istället. Men ja sen gick vi ju hem till Ida och då fixade ida min bakrund så att den blev hel svart men sen så tänkte jag göra en ny header och verkligen försöka att byta, (fasst jag gillar den du också gjirde Ida!) Men iaf så ko  Sara sen så då gick vi till hin och bakade sen så sålte vi det:P så nu är man iaf 50 kr rikare;) ska bara lägg ain bildern anu så
Pussss♥


Hhaha det var ngt "berg" av typ plastpåsar och bunkar
på torget och på skylten så stog det typ att det dära
kunde vara all nerskräpning på torget?? aja


Den däar tröjan tänkte jag köpa men den var litelite dyrare
eller bara typ 29 kr men ändå:P


ja den dära tyckte jag också om, fasst det blev lite
suddig bild men ida skrämde mig;P men jaja det
är ju iaf rosor och typ döskallar, men jag tror nog
att ni såg det:)


Den dära köpte jag och den kostade 99kr så det var ju
bra pris, och jag prövade också en rosa svart randig tröja på
JC som jag gillade men jag råkade radera den bilden, sen
en skjorta också men jaja det var väl allt
Så vi höres!


Kommentarer
Postat av: Ida

Sjukt kul på stan vi måste fara tillbaka någon dag men nu jävlar ska jag ha den dära rosa skjortan asså .. ååå jag ska köpa den snart typ ahaha <3 loveyaaah

2009-11-21 @ 18:20:57
URL: http://idakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0