VIP kväll på GinaTricot!

Hejsan jag har inte skrivit ngt idag för jag har varit med Klara och vi kom nyss hem från stan eftersom det var VIP kväll på Gina ( det stog ju på rubriken men) och det var mycket mer folk än vad jag trodde och det var sååååå jobbigt att stå i kön till provrummet haha jag höll typ på att svimma:P ne kanske inte svimma men jag kan ju säga att ha dunjacka när man ska på ngt sånt är inte ngt HIT precis men jaja iaf så kom jag hem med en jeansskjorta har ju alltid letat efter en och mamma köpte en på monki för ett tag sen som jag ville ha men den var för lång och lite stor i ärmarna så mamma tar den istället, så då betalade hon den jag hittade på Gina nu:)
Sen så köpte jag tights, dom var lite glansiga ellr ja ni vet kanske dom som alla kallar fjortistights? ja iaf dom flesta tycker det men både jag och klara köpte dom för dom var riktigt sköna och så.. Men ja sen så köpte jag också en tubklänning men paljetter som jag tänkte ha på julafton och nyårsafton så sen om man ska på ngt kalas/fester ;P hha jaja ni får väl se bilde rngn gång men det var det jag skulle skriva nu så måste jag träna lite på spanskan och dricka vatten innan jag somnar:)

Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0