Träning

Heeeejsan  nu så har jag nästan nyss kommit ut hur dushen (stavning?) och innan det så var jag ju så duktig så jag ställde mig på träningscykeln och började trampa;P och de gick ba finfint;) förutom att en mutter elr vad det nu heter flög av så jag fick ju lov att sätta fasst den. och sen så när jag just hade ställt mig i dushen så såg jag att det rann blod från min fot så det var ju bara att hoppa ut hur dushen och börja tvätta bort blodet och sätta på ett plåster eftersom så fort jag ställde ner foten så sprutade det ut nytt blod men sedan så hoppa ja in i dushen gen så nu äre klartt!:) hah ja iaf idag så har jag varit med wilma också och vi såg på film
The Holiday tror jag att den hette och den var bra den:) förutom att jag inte fattade så mycket på slutet eftersom jag och Wilma typ satt å skrattade åt våra skratt så när wilma typ gjorde ngt ljud så började jag typ skratta och sen så tyckte hon att jag lät "rolig" så då började hon skratta sen så forsatte det typ så:P<3 hah älskade wilmis!
Men nu så tnkte jag hitta på ngt annat så ni får hare GREAT! så höres vi:)
Pussssseennn♥

 En sån dr har vi fasst helsvart typ elr ne jag minns inte vilken färg den är men jag tror att den är svart:P bra minne här känner ja! haha jaja vi har iaf fått den av farmor å farfar för att dom inte använde den tror jag, och morfar och pappa tyckte att jag skulle kunna börja träna på den eftersom jag inte håller på med ngn sport så ja jag lysnnade på dom och sen så ska jag typ göra situps, haha ja jag har ingen aning hur det stavas men iaf vi får ju se hur länge det håller att jag tränar? inte så länge tror jag men jag får försöka att komma ihåg;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0