Tisdag:)

Halluu Nu så är iaf den jobbigaste dagen över iaf för oss fasst det finns ett + och det är att vi slutar tidigt men annrs så är det inte alls bra, vi börjar kl8:20 och då så har vi matte i en timme eller en halvtimme tror jag;P och sen så har vi språk (jag har spanska) och det är typ i 40 minuter sen efter det så har vi NO i en timme och 20 min, efter det så äre lunch sen SO i en och en halvtimme och sen så slutar dagen med svenska i typ 40-45 min så det är typ NO'n och SO'n som gör dagen jobbig haha eller det är bara för att dom är så långa men jag tycker ändå att den hära dagen gick snabbt, och imorgon så har vi ju sovmorgon till Kvart i tio!:D
Men nu så ska jag gå och hitta på ngt kanske läsa för det skulle behövas eller så blire datorn ett tag till.. ja vi får se.

Pussiii♥

 
så ida nu la jag in en bild på mig själv, jag skulle lägga in mer men internet är helt konstigt så det funkar inte menjaja. Inte finaste bilden jag vet men ida tyckte att jag skulle börja lägga in mer bilder på miig själv så det fick bli den.. ;P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0