Tidigt

Godmorgon allesammans idag så vaknade jag kl 9 lite tidigare än vad jag hade hoppats på men jag får föröska sova ut imorgon istället:) Juste vi hade ju beställt den dära rosa dragkedjeklänningen men nu så hade det kommit in en svart på stan så vi avbokade den rosa så nu har jag en svart iaf:) tack Frida!
Men banden var lite stora men annrs tror jag att den passade men banden är ju bara att sy upp;)
Idag så blire ju att vara med lilla sara och då så ska hon ju sova här också så det blir kuuuuuuuuul!
och morgon så ska vi på julbord:P haha det känns jättetidigt men det är ju ändå första advent då så ja:)
men ändå att det är julafton om typ 3 veckor, jag tycker att det här året har gått ruskigt snabbt, fasst det är ju inte slut ännu;)

PusssåKraaaam♥

 låt det brinna aaaa låt det brina aaaa ljuset som vi tänt, låt det brinna aaaa låt det brinna aaa ljuuuset i advent....


Kommentarer
Postat av: Vickan

wow, klockan 9? tidigt...!

2009-11-28 @ 10:56:13
Postat av: Vickan

japp vi slutar så sent. klockan 16:00 på fredagar och sen tre dagar 15:55 och vår tidigaste dag på 15:00. att schemat suger?

2009-11-28 @ 11:05:37
Postat av: Frida

Varsågod! :)

2009-11-29 @ 13:35:59
URL: http://fridasehlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0