Svar på frågestunden!

Heeej hej nu så hade jag tänkt svar på frågestunden för jag såg att det inte hade kommit in några mer frågor så det är lika bra att svar:)

Varför är du så fiiin?
Du är fin Ida!<3

Vilket smink använder du?
Jag använder bara mascara:)

Varför är du så söt?
Du är söt Wilma!<3 ;)

Hur många år är du?
Jag är 13 fyller 14 i Mars:)

Vilken är din favorit affär?
Mina favorit klädaffärer är Gina,Bikbok och HM om det var dert du mena?;P

Favorit färg?
Jag tror inte att jag har ngn favorti men jag tycker om knalliga,ljusa färger

Ditt favorit ämne i skolan?
Oj det vet jag typ inte... elr NO är faktiskt ganska kul sen så vet jag inte men NO är kanske inte alltid kul men oftast;)

Vilket land har du rest till?
Jag har bara rest till Grekland elr jo Norge också;P

Vilka bloggar brukar du läsa?
Jag brukar läsa mina kompisars och Kenza,Paow,Dessie,Kissie, Apieceofsister och ja några fler;)

Vilket är ditt favorit plagg?
Jag tror inte att jag har ngn riktigt favorit plagg men jag gillar tröjan jag fick av Frida förra veckan en grå,tjocktröja:P Kan lägga in en bild sen.

Vilka land vill du resa till?
Jag skulle vela resa till Grekland igen men jag skulle nog också vela åka till Cypern elr Spanien men säkert många fler också;D

Hur många läsare har du per dag?
Det är olika ibland så har jag 40-50 och ibland bara kring 20 så det är olika faktiskt:) fasst 20 kanske inte är bara å bara men..

Vad är det mesta antal läsare du har haft?
50 fasst jag vet inte om man ska kolla på det röda elr blåa men det blåa är iaf 50 och det röda 82:)

Hur brukar du fixa ditt hår?
Jag brukar platta det iblan och då använder jag ofta en spray för att skydda håret elr när jag just ha tvättat det så använder jag den hära "krämen" som gör så att håret blir plattare och så att det är plattare längre så jag gör inte så mycket med det faktiskt:)

Lakrits eller choklad?
Just nu choklad

Svart elr vitt?
Båda:)

Din favorit blogg?
http://apieceofsisters.se/tror jag erl jag har typ många;P

Hur ofta läser du min blogg? ( http://lilleelins.blogg.se/ )
Haha ja den läser jag varje dag ibland 2 gånger;P<3

Favorit plagg?
Svar där uppe;)

Bästa minne?
Ojoj det är nog många men just nu så tänker jag bara på när jag och Amanda var små och lekte ute i stugan och då så skulle vi gå ner till mig (tror jag) så då gick vi där med 2 barnvagnar så då pratade vi och kollade på varandra så tillslut så gick vi så snett så att vi ramlade ner i diket, ahaa vi kom inte upp heller även fasst det inte var så högt elr då var det ju högt men iaf så kom farfar sen och hjälpte odd;)<3 Okej det kanske inte var mitt bästbästa minne men jag kom bara på det nu;P

Så det var alla frågor, tack så mycket för att ni frågade;)♥
Men fråga gärna mera nästa gång;P

Sprayen som jag har för att skydda håret typ;)   
" krämen" som gör håret plattare och så att det håller längre:)
Sprayen fick jag av Mormor så jag vet inte vars den är ifrån men den finns nofg hos olika frisörer.
Och "krämen" köpte/fick jag, den är frpn Headline









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0