slingningen är klar:)

Holaa nu så sitter jag här med en handduk på huvet och vöntar på att ta bort den så jag får se hur färgen blev, men det såg inte ut som att det var någon skillnad alltså innan vi skjölde ut det men bara därför så kommer det väl typ bli vitt för vi hade det längre också;/ haha jaja vi får se hur det blir och kanske men bara kanske blire en bild på det. Imorgon så ska sara sova här också för hennes föräldrar ska typ till skellefteå tror ja så hjon ville inte följa me så det blir väl en liten tjejkväll då:D trevligttrevligt, måste läsa min bok också eftersom vi har bokfynd på måndag men jag tror jag vet vad jag ska göra för ngt så det blir nog bra har iaf inte lika många sidor kvar som förra gången när jag å klara fick lov att läsa högt för varandra;P hah ja.. men jag hade inte så mycket mer att skriva så ni får ha en forsatt trevlig fredags kväll så hörs vi imorgon elr ikväll vi får se:)
hah jaa pusssåkraaaaaam

 kanske får sån där färg på slingorna
vad tror ni?;P hah ne hoppas inte det, fasst det ser inte ut som
det heller så ja nu blire att kolla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0