Slingning igen:)

heeejssann idag så slutade vi skolan kl halv 12 istället för typ 2 så det var ba skönt;) hah ja iaf så hade vi först musik och vi var bara 4 st fasst vi skulle typ vara 8 elr 9 men 3 st kom senare:P ja iaf så hade vi NO sen och sen Bild och det var inte det roligaste precis för hon typ klagade bara på min bild elr alltså vi skulle som göra ett självporträtt eller alltså vi skulle inte rita oss själva utan vad vi gillar att göra men jag var inte klar fasst det var ju ingen men jag hade ritat en sol i hörnet av bilden eftersom jag tycker om "värme" :P och sen så hade jag ritat noter eftersom jag tycker om musik också hade jag skrivit sommar för att ja jag tycker om sommar sen så hade jag som fyllt i hela bakrunden med rosa;P så jag var ju inte klar men iaf så skulle hon berätta lite mera om hur man skulle göra så då kollade hon på min bild och ba
- ja man ska inte göra för små grejer (och mina noter var ju små) tror att honn så ngt sånt iaf
- och man ska helst inte bara ha en färg som bakrund (alltså det rosa)
- och man ska helst inte skriva ngt isf måste man göra det som snyggt med ngn bild elr ngt bredvid.
så ja det var kanske inte just det hon sa men men ngt sånt och hon pekade ju på min bild när hon sa det med färgen så jag började på en ny elr jag hann typ inte för jag kom inte på ngt att rita men jaaa...
sen så frågade hon varför jag började på en ny så jag ba ja men allting var ju fel sen så sa hon ngtbom att hon tyckte att jag var en VG, MVG elev så hon vill/tycker/tror att jag skulle kunna göra bättre för hon tyckte att min sol typ var jättefin men ja jag fattade inte så mycket men jaj;) nu klagade typ jag mycket för så hemskt var det ju inte men bara att hon tog typ min bild på exempel vad man inte skulle göra och det sa hon när man nästan var klar..
jaja ni orkar kansk einte läsa om det men jag behövde skriva det;)
iaf så ska jag gå och fråga mamma om hon har sett klart ett program nu så att hon kan slinga mitt hår:D
haha tredje gången gilt!


Pusssss

Det blev ett ganska långt inlägg nu..

hah en liten ild igen

Kommentarer
Postat av: Vickan

Ja, just det. Klara sa ju att ni slutade tidigt idag :). Roligt för er. Själv slutar jag (på fredagar) klockan 16:00, trist va?

2009-11-27 @ 20:01:57
URL: http://vicksie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0