Skor?

hejhej jag hittade nyss några bilder med kändisar där dom har jätte konstiga skor elr ovanliga kanske jaja ni får se bilderna istället;)

  Misha Barton, med skor där klacken typ liknar människor:/

  Sophia Bush, men gula skor som klacken är på fel ställe?:P

  Madonna, i svarta skor som klacken liknar en pistol tror jag?;/ PANG! :P

  Malin Åkerman, med höga skor som liknar?
  Mary-Kate Olsen, hennes skor tyckte jag kanske inte var så jätte konstiga det var bara klacken som var lite ovanlig

  Lady Gaga med riktigt höga skor som egentligen inte heller kanske är så konstiga det är ju typ bara det att dokm är så höga.. och hennes klänning vet jag inte om det är ngn Hit? Fasst så fina kanske inte skorna va? elr jag vet inte...

Ja det var det, det kommer säkert ett vanligt inlägg sen, men några av skorna var ändå lite höftiga elr vad man ska kalla det fasst det kansk einte är sånna som jag skulle ta på mig.
Vilken tycker ni var finast/fulast?

Glöm inte!
http://linaasehliin.blogg.se/2009/november/fragestund-1.html

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inga var speciellt snygga.. Men dom Lady Gaga har på sig och Madonna såg bäst ut. Men alla var sjukt fula. ;P

2009-11-07 @ 21:55:47
URL: http://jennygothlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0