skjortorna

Morfar hade inte glömt skjortorna:) haha elr jo det hade han det var mormor som hade tagir med dom så jaa och han hade hittat en svart vit också men det var så ful krage och den gick inte att fixa så jaa men såhär ser dom ut iaf

Den gula
hahah min hand ser jättestor ut och jag står jätte konstigt!XD Den ser kanske lite tråkig ut, elr jag tycker iaf att den kanske ser lite tråkig ut men nu hade jag ju bara svarta kläder under också fasst man kan ju ta olika accesoarer och blanda så att det ser lite "gladare" ut;P
Den igen.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Saknar dig med <3 den nya skolan är helt cp. vill typ byta skola igen om jag får av mamma och pappa...

2009-11-24 @ 19:32:37
URL: http://vicksie.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Saknar dig med <3 den nya skolan är helt cp. vill typ byta skola igen om jag får av mamma och pappa...

2009-11-24 @ 19:32:42
URL: http://vicksie.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Saknar dig med <3 det suger i den nya skolan :(

2009-11-24 @ 19:41:07
URL: http://vicksie.blogg.se/
Postat av: Vickan

läskigt, det kom tre styckna nästan likadana

2009-11-24 @ 19:42:08
Postat av: Vickan

Svar: Flera anledningar... bland annat att genomsnittspoängen är jättelåg jämfört med andra skolor, de är lite knäppa, inte världens trevligaste klasskompisar precis, matsalen är typ en fjärdedel av din och sen är skåpen trasiga, borden med, det finns inget sällskapsrum där man kan ha kul... osv.

Det är en av stadens sämsta skolor, pappa ville att jag skulle gå där för att det ligger ca 12 min promenad ifrån cp huset och skolan. Jag ville gå på ligger ca 3,5-4 kilometer bort och det går ingen buss dit. Får gå eller cykla och det tar lite för lång tid...

Kraaam, hälsa klassen från mig :)

2009-11-25 @ 19:57:48
Postat av: Vickan igen

aaa, råkade sätta punkt på fel ställe. jag menade "Det är en av stadens sämsta skolor, pappa ville att jag skulle gå där för att det ligger ca 12 min promenad ifrån cp huset. Och skolan jag ville gå på ligger..."



Wow, jag har kommenterat 6 gånger på ett inlägg. :D

2009-11-25 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0