Robinson

Såg nyss klart Robinson för en stund sen och jag blev så himla sugen på att åka utomlands har ju bara åkt 1 gång eller alltså till ngt sån hära varmt ställe och det var typ 2 år sen nu men ja jag får nog vänta några år till antar jag eftersom mamma och pappa var ju typ nyss i Grekland..
Men iaf så tror jag att jag måste städa imorgon skulle behövas ser jag, inte alls kul men ja det blir lätt så i mitt rum:/:P Men det kommer att gå snabbt tror jag elr ja jag hoppas då det;P ja alltså om jag inte hittar på ngt annat att göra det är ju säkert roligare att vara med ngn men jaja...
Det hära blev verkligen ett tråkigt inlägg men vad ska jag göra? jag har typ aldrig ngt roligt att skriva om, men jag hoppas väl att det blir bättre iaf:)

 inte min bild men jag har varit där;)
 kunde inte få bilden större) Hotellet!;) asså åååååå jag vill tillbaka!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0