prov,läxa,läxa å läxa...

ja som ni kanske förstår på rubriken så har jag rätt så mycket att göra i veckan, prov i NO på torsdag, man ska vara klar med ett häfte om ett land på torsdag (SO), självbiografi klar på torsdag(svenska) och sen så har vi att vi ska kunna engelska reploiker tills på fredag, såå ja jag har ju egentligen inte så mycket tid till att skirva det hära inlägget men jag kan lägga in några bilder bara;)

  
ja en fin väska som jag hittade hos mormor, men jag tror att Frida
fick den, fasst det är nog lika bra för att jag tror att hon skulle
använda den mera än om jag fick den fasst jag tror att hon glömde
den där.. jaj;) men jag vet inte riktigt m man ser så bra på bilden
men...
ni kan få se en bild på gårdagens outfit imorgon elr senare
ikväll men nu så måste jag träna på NO hare bäst!♥


Kommentarer
Postat av: nathalieh

okej, nice.

jodå, dt har jag :)

2009-11-30 @ 21:10:23
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0