Prov

HI everybody!
Idag så hade vi ju SO och spanska prov och SO'n tror jag gick bra för vi hade bara 15 länder+huvudstäder och jag trodde ju att vi skulle ha alla 49/97 men ja det var ju bättre med 15 fasst det var en huvudstad jag inte kunde menmen. Spanskan gick iaf dåligare jag kunde typ bara första sidan och korsordet på andra men jag chansade iaf på dom jag inte kunde;) Imorgon så ska ju jag på kalas/fest elr vad man ska kalla det (tror att jag skrev det förra inlägget jaja) Iaf så var jag,Sara och Ida och köpte present då och Wilma följde men iaf så blev vi/de jättestressad på slutet för dom skulle ha träning om 20 minuter så vi fick lov att skynda oss men mamma skulle köpa det då:) haha Ida hann typ inte åka på träningen för hon kom försent hem elr ngt men jag tror att Sara och Wilma hann::)<3
Jjaja nu så ska jag kolla bloggar i think.

PussåKram

 klänningen i mitten:)

---->
 haha dom ser inte så fina ut på denna bild men iaf.. :P

 oj lite stor bild;)

Så nu så fick ni se lite mera kläder på vad jag skulle vilja ha/köpa;)

Kommentarer
Postat av: josefine

2009-11-13 @ 13:59:56
URL: http://myrenj.blogg.se/
Postat av: josefine

ojj! (aa)

sv: tack detsamma, verkligen (:

2009-11-13 @ 14:00:45
URL: http://myrenj.blogg.se/
Postat av: Jessica W

Saknar skolan lite.. Tråkigt att ha gått ut gymnasiet. Skolan var rolig :)

2009-11-13 @ 14:13:37
URL: http://styleandtrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0