Pizza

HolA nu så gick typ Klara nyss hem och vi följde typ nyss Sellin till bussplatsen så jag har alltså varit med dom idag och det var meningen att vi skulle plugga men det var mest jag som gjorde det typ:P haha men jag måste fortfarande träna mer på huvudstäderna på SO'n alltså. Kom på också att vi har typ läxa i alla ämnen i veckan..
SO prov, spanska prov, engelska berättelse, svenska recension och matte läxa fasst det är typ att jobba 5 uppg och det gjorde jag på skolan men endå så vi har läxa i alla "grund"ämnen (eller vad det nu heter) utom NO dårå men mne.. Iaf så följde jag med Sellin och Klara på carlshempizzerian och jag skulle också äta där men jag trodde att mormor och morfar skulle komma och äta här för pappa sa det igår men så blev det inte så jag kunde jju ha ätit där men jaja. Nu så måste jag iaf forsätta träna:/ Gud vad kul! Nejnej

PussåKram


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Kan du alla länder och huvudstäder? Jag har problem med 19-23.

2009-11-11 @ 20:03:24
URL: http://vicksie.blogg.se/
Postat av: F R I D A A

hur är det med dig då söt? :)

2009-11-12 @ 18:16:10
URL: http://fffridaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

det där om luggen du passar jättefint i det som du har nu men du hade passat lika bra i lugg.

2009-11-12 @ 18:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0