Nordmaling

Hola Amigos!;)
Nu så sitter man här i Nordmaling hos sin mormor och morfar, Jadåååå:P
Ja iaf så gör jag typ inget elle ja jag har nyss prövat några skjortor som morfar inte ville ha kar så jag fick 2stycken:) en gul och typ en beige eller ngt hah ockej kanske inte dom vanligaste färgerna och så men dom duger eller ja jag ville ju ha skjortor så dom blir brabra:)
Och ja juste jag frågade mamma vad skolan som är här heter och den hette visst Ardietskolan eller ngt har ingen aning hur det stavas och så men aif så är det den skolan som jag inte alls har förstått vars den är nr jag kollat i skolkatalogen men nu så blire att öppna skolkatalogen och bläddra vidare till skolan hah okej inte så kul men bar för att mormor och morfar bor här så kan det ju av kul å se? okej jg vet onte hur jag ska beskriva men ja..

   båda går att klicka upp
haha ser ni hu rjga hade hårspennet på andra bilden typ mitt på huvet:P
och på första bilden så har jag ju lugg det var typ ett år sen för det var innan vi for för att äta julbord:)

jaja det var det men nu så ska jag gå.

PussåKram♥


Kommentarer
Postat av: Ida älskar sin Lina

Sv: jaa kanske Onsdag eller fredag Eller någon jag har träning klockan 5 på torsdag.. men hmm. välj du.. nån utav dom kanske eller nån annan dag typ ?

2009-11-18 @ 21:10:04
URL: http://idakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0