Några bilder..

hejhejhej nu om typ en halvtimme så ska jag och sara ut med hundarna men jag tänkte bara lägga in några bilder så here they are...

 dålig kamera men dt är ju sötaste Klara iaf:)<3 från middan hos wilma, på halloween alltså;P

 kladdkaka haha grädden ska föreställa hjärtan♥;)

 Våra byxor, <--- Klaras -----> Mina

 Love 4 ever står det på mina;P och Peace 4 ever står det på klaras

 Sara och Wilma på bussen igår, hann inte ta någon bild på rebecca. Ja det var inte så många bilder men några iaf

xoxo Gossip Girl

hah ne skojja jag skriver som jag brukar istället...

PussåKram ;)



Kommentarer
Postat av: Marina

så sööt du är :))

2009-11-07 @ 18:08:13
URL: http://marinatouma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0