Mindre besökare:(

Hallåå nyss så kollade jag på min statistik och ag har fått mindre och mindre läsare, och jag har typ inte fått någon kommentar på länge:/ jja jag ska inte klaga:P Iaf så har vi bytt musik grupper idag elr vi fick veta dom idag så nu så har jag musik på fredagar iställe och sovmorgon imorgon:D haah det är bra för att dom som har sovmorgon imorgon (onsdag) får typ en halvtimme timme längre elr vad det nu är det är iaf till 09:45:) och sewn så slutar vi typ halv 12 så det blir inte så många timmar:D Idag så hade vi ju SO provet också och det gick väl sådär, jag fick chansa på några men men. På torsdag så har jag nyheter också alltså på SO'n man ska prata om tre nyheter:P haha det kommer inte gå bra för mig sen på fredag så har vi ju engelska prov och vi kommer att ha 2 prov nästa vecka med... Men det är kanske så i högstadiet? elr?;P Jajaj det hära inlägget blev kanske inte så roligt för jag babblade ju typ bara om skolan:/ men men jag ska bli bättre I PROMISE!!

PussåKram♥


Bildbrist. (elr vad man nu säger)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Cool blogg:)

Nu får du en kommentar oxå;)

besök gärna min blogg;)

2009-11-03 @ 20:28:15
URL: http://annafelician.blogg.se/
Postat av: Ida

Hihi sötis ...

2009-11-03 @ 20:59:33
URL: http://idakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0