Måndag

Så nu är det en ny vecka igen då.. alltså jag tycker att alla veckor har gått så himla snabbt! tycker inte ni det?
Men iaf så ha vi ju haft vanliga lektioner idag typ och på slöjden så hann jag nästan klart med min tröja eller jag slulle hinna klart om jag inte hade behövt sy om för den blev typ för stor haah men jaja den kommer nog följa med mig hem nästa måndag;) den blev inte alls nå fin och Philip trodde att det skulle vara en godnatttröja haah eller hann frågade om det var det alltså menade han säker t typ en pyjamas såå ja hehe men den ser typ ut som det också.. jaj jag kan baara erkänna det jag är inte bra på att sy.
Men nu så ska jag nog antingen försöka igen att lägga in min header eller så ska jag försköka att komma in på bloglovin det loggades ut nyss så jag får väl försöka jaja

PuSs♥KrAm


Kommentarer
Postat av: w :)

ahah lina du måste ju vara den sötaste människan som finns på jorden!

jag måste godkänna kommentarerna innan dom visas ;) så nu framöver behöver duinte skicka 3-4 st, sötnos!(L)

ses imorn!

2009-11-16 @ 15:58:05
URL: http://wiima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0