LOVELOVELOVELOVE

ÅÅÅ kollade just igenom min FRIDA tidning och jag blev typ kär i 2 stycken saker elr ne 3...4...5 kanske det var iaf så vare kläder såklart:P hha men jag hittade inga bilder på dom och det blev inge bra när jag tog men det vr iaf en skinnjacka från bubbleroom, en kjol med dragkedja på sidan från åhlens och en skjorta från la redoute och jag hitttade faktiskt en bild på skjortan men den såg vekligen inge fin ut på den bilden, så jaa det blev 3 saker fasst jag gillade hela outfitten med skinnjackan♥♥ och med kjolen me, och med skjortan men såklart finns det typ inga affärer här i Umeå så ja det är bara åhlens typ av alla kläder som finns här.. jaja men iaf så vare det.. fasst ni kan få senågra bilder även fasst dom inte blev nå bra..

Den i mitten är den med skinnjackan fasst dom andra såg väl också helt okej ut;) men den i mitten mest;P
<--närmare bild  kjolen, och linnet var också fint faktiskt:)  en närmare bild, jag älskar kjolen & koftan!
skjortan Ilove it! närmare bilder, gillr linnet där med men jaa jag kan nog ändå inte köpa allt:P men det är typ ändå bara kjolen jag kan köpa.. om jag inte beställer förstås men jaa det var de:)

Alla bilder går att klicka upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0