Lösnaglar

Tjosan!
nu så har jag nyss städat lite i badrummet eller alltså på tvättmaskinen, det var fullt med saker där men nu så är det klart iaf:) så nu har jag också hett på mig lösnaglarna som var kvar sen halloween, men jag har inte vant mig än med dom så jag förvånar mig inte om ngn går av snart för limmet sitter ganska dåligt..
Jaaa jag hade inte så mycket mer att skriva så ni får hare så bra så får vi se om det blir ngt till inlägg ikväll

PussåKram♥

 hah inte alls bra bild men jag har ju ingen kamera utom mobilkameran så den får duga;)

Kommentarer
Postat av: Ida

haha jag har också lösnaglar idag haha :)<3

2009-11-15 @ 15:30:59
Postat av: elsa

härligt , haha :)

jag mår bra :))

vem har gjort din VACKRA design ? :o <3

2009-11-15 @ 15:31:58
URL: http://spella.blogg.se/
Postat av: elsa

aha tack :)<3

2009-11-15 @ 16:46:45
URL: http://spella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej , vart har du köpt dina lösnaglar??

2009-11-19 @ 17:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0