Läxa,prov,läxa,prov....

Heej förlååt för att jag inte skrev igår och jag kommer typ inte skriva så mycket på hela veckan för vi har rätt så mycket läxa å prov och på onsdag ska jag till Frida och hjälpa hon att städa garderoben;) man kanske kommer få hem ngt?:P hah ne men det blir kul att få komma dit iaf:) men nu så måsteverkligen träna på SO'n men ni får har ebra så får ni väl se när det dyker upp inlägg, men jag ska försöka att skriva så ofta jag kan;) pussii♥

Skriver om kvällen när jag får tag på bilderna:P jag ska fråga om hon kan skicka dom åt mig, så wilma om du ser det är så vet du ju att jag kommer fråga;P hah<3

 hah har typ inga bilder men jag blev iaf riktigt sugen å Ben & Jerrys!;) MUMS!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0