Lårsmycke å handsmycke

   
Handsmycke och lårsmycke, vad tycker ni om det? är det snyggt eller fult?
Jag tycker faktiskt att det är riktigt "häftigt" hah eller hur man nu ska säga
det fasst årsmycke tror jag kanske inte skulle passa så bra på mig men det
kan ju vara fint på sommaren och så som första bilden med lårsmycke
alltså den där man ser shortsen och de. Handsmycke däremot skulle jag
nog kunna tänka mig ha:P fasst ja jag vet inte.. men det går ju att göra visst
eller det är ju typ många som har gjort det, men jag tro knappast att jag
skulle klara det.. men jaa som sagt vad tycker ni?

Hiss eller Diss?

Första bilden är lånad från Lisasplace och dom andra 2 google


Kommentarer
Postat av: tessan

Jag tycker handsmucke är jättesnyggt! Men har lite svårt för lårsmycke. Vilken söt blogg du har! :)

Men du, förresten. Vill du kanske vara supergullig och rösta på mig som veckans blogg på http://juliasusanna.blogg.se ? Det vore verkligen jättesnällt. Behöver ditt stöd! Om du vill ha en länking av mig i gengäld så går du naturligtvis det! Lycka till med ditt bloggande :)

2009-11-18 @ 21:52:15
URL: http://tessansnotebook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0