Kommer sakna dig

Nu så äre fredag igen, gu vad veckorna går snabbt fasst det är ju bra förstås;P men iaf..
Vi hade ju också matteprov today och det gick väl sådär eller det kändes iaf bättre än förra gången, jag tror det var typ 2 tal jag inte skrev ngt på men ja jag får väl bara hoppas och vänta på svar:)
Idag så fick vi fika på skolan också fasst inte för en rolig grej eller det var för att Viktoria ska flytta idag och hon kanske redan är pväg men hon ska iaf flytta till Lund:( Så det blev sista gången jag såg hon nu på ett tag..
Men Wilma fyller ju år idag också så då sjöng vi för hon så man kan ju säga som att fikat var till båda dom:)
Men jaa det var min dag. Ni får hare så bra så skriver jag väl ikväll, PUSS♥

Kommer sakna dig Viktoria!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0