Julbord

Hejsan nu så ska vi snart åka in till nordmaling till min mormor och morfar sen kl 4 så ska vi åka på julbord:)
haha ja jag tycker det känns lite tidigt fasst det är ju ändå första advent. Nu så väntar jag bara på att mamma ska sy klart mina axelband på dragkedjeklänningen som jag tänkte ha ikväll, eller först så tänkte jag ju ha paljettklänningen men den kändes lite för fin;P Men ja ni få se en bild på dagens outfit sen kanske men internet funkar inte uppe på min dator så ja, ni får kanske se den ikväll elr imorgon efter skolan

Ska gå och prova klänningen nu
Pusss<3

Kommentarer
Postat av: elin foto

sv: jaaa jag vet! det är dom jag menade när jag snackade med dig:]

2009-11-29 @ 16:15:18
URL: http://lilleelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0