HJÄLP!!:O:P

haha ja jag tänkte bara berätta om våran kväll igår;P
Vi började ju med att spela buzz och sen typ kl 10 och då så gick vi runt här på carlshöjd;) men sen så hade vi tänkt att sätta hos nånstans men det var så blött så då gick vi som runt gulan istället elr alltså dom som bor här kanske förtår iaf alltså där ovanför fotbolls planen där mellan husen jaa iaf så gick vi där och då gick W,S & R på gräset men jag tyckte att det var för blött så jag gick den vanliga vägen och då såg jag två killar med typ alldeles svarta kläder och båda hade luva så man såg inte vilka det va för det var u rätt så mörkt ute men iaf så hade ju W,S & R redan hunnit en bit före mig så jag ba..
- ja lämmna mig då tänk om någon tar mig;P
haha ja jag sa bara det för att dom skulle stanna så då stannade S & W men sen när jag hade hunnit ikapp dom så började R gå snabbare och W med också kollade vi bak och då följde killarna efter hos så då började R & W att springa och då började jag och S också det sen så sprang vi till våran "portdörr" och då började W rycka i handtaget men det var ju låst och jag fattade ju att det var låst annars skulle vi ju ha kommit in men iaf så sprang jag till dörren och typ kämpade för att få upp den men det gick ju inte och då kollade jag bak elr alltså bakom väggen mot lekparken och då kom ena killen springandes mot oss och jag och R bara stog och kollade sen så såg vi att han hade typ rånarluva elr det var typ pappaer men det såg ut som en rånarluva iaf sp drog R med mig till våran altan men då hade han ju kommit fram så han gick typ fram och tillbaks och kollade på oss men då började R att knacka på altandörren så mamma öppnade så då gick vi in fasst R blev typ lugn när vi hade knackat så hon sa typ Hej och undrade vad dom hette och så men jag skyndade mig typ in;) haha jaja och dom var ju också typ kring 16-17 elr 18 år:P men alltså nu så skrattar man ju bara åt det  men när det hände så var det verklugen inte kul! och man tänkte ju som bara vad som skulle hända och sen så tänkte man vad som kunde ha hänt.
Jjaja ni kanske inte orkar läsa det men iaf nu så ska jag gå


PussåKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0