Gossip Girl

Hellu nu så har jag typ nyss sett klart gossip girl elr det slutade typ för en timme sen såg jag men iaf så har jag tryckt i mig en till tårtbit också haha 3 tårtbitar har man då ätit;) butbut Imrogon äre ju skola igen också och vi har 2 prov den hära veckan med gud vad jag längtar! No thank ya;) anyway så tycker jag att den hära helgen har gått jätte snabbt men  ja juste snart är det ju jul också:D haa okej det är typ mer än en månad kvar mne iaf:P
Jaja nu så har jag inge mer att skriva om så ni får hare så bra så skriver jag mera imorgon.

Juste jag hade ju utvecklingssamtal i fredags också och det gick bra men jag måste typ byta plats på slöjden för jag jobbar inte så bra där jag sitter nu? fasst jag sitter ju vid bordet där alla sitter så visst det kanske blir lite mer prat men jag jobbar väl ändåå?? haha jaja vi får se hur jag gör sen så vare väl några grejer till men orkar inte skriva det;P

PussåKram♥


gossip girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0