förlåtförlåt

heeej har tyvär inte hunnit skriva nu på ett tag men nu så fick jag lov att ta mig lite dit:)
Igår så var jag jiu på kalas/fest eller ja jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det, men iaf så var jag där i 6timmar så alltså från 4 till 10 och vi sluatade kl 2 så det var bara för mig och sara att gå hem och börja fixa oss;)
Så sen efteråt så sov jag hos Sara så därför hann jag inte skriva på kvällen heller. Och nu så for S nyss hem och vi har besök eller det är några från trapphuset som också har hund så mamma och pappa brukar typ gå ut och gå med dom? ;) Men iaf så ska jag kanske gå och ta ngt att fika nu så Pussssss♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Sötichhlina... PPD ! <3

2009-11-14 @ 18:49:07
URL: http://idakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0