Fokis.se

Heej nu så har jag blivit med i en tävling hos Foki där man kan vinna en Iphone och då så skulle man ju välja ett Iphoneskal så det hära skulle jag vilja ha:D


Den dära:) valde mellan 2 rosa eller den dära
men det fick bli den där:) så jaa nu får man vell
bara hoppas och vänta på svar, brukar inte ha så
tur när jag är med i tävlingar, hah jag har typ varit
med ialla tävlingar i tidningar och såhär och vissa på bloggar
men tror ni att jag har vunnit? Nejnej:P
men jaja det var iaf den dära jag skulle vilja ha:D;P


http://fokis.se/2009/november/mrgizmose-och-foki-vinn-en-iphone.html?_tmp=cbd6fde19c0b35cdea075b70d0385a6fbff84adb

där är tävlingen:)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag letar efter ett spel, Pool (biljard)

Och det spelade jag på en speciell sida, men jag kan verkligen inte minnas vad den hette.

När man gick in på den sidan så fick man välja ett hus först (dom var olika färger)

Sen fanns det olika spel man kunde välja bland som man kunde spela tillsammans med en kompis.



Vet du vilken sida jag menar?

2009-11-17 @ 19:57:52
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0