Dans

Nementjenare allihopen!
Nu så måste jag snart träna på matten (vi har prov imorgon) och förra matteprovet så gick det verkligen inte bra för mig och då menar jag verkligen! men men jag gjorde mittg bästa, och jag kan ju inte påstå att matte är mitt bästa ämne, jag har tyvär alltid haft lite problem med det förstår ni;P haha jaja nog om det men innan jag ska träna så tänkte jag bara skriva kort om dagen..
Iaf så började vi ju med idrott och jag trodde att det skulle vara innebandy men det var det inte utan det var dans hah men jaja vi började med typ en dans där man står 2å2  i en ring och sen skulle alla gå typ 4 steg framot sen vända och sen fram å vända sen typ steg in steg ut sen typ gå runt varandr? okej jag kan inte förklara så bra och det tog ett tag för mig att fatta det eller alltå hänga med riktigt;P men sen efter det så hade vi bugg och ja det finns inte så mycke å säga om det.. :)
Men ja sen så hade vi SO, Spanska, Lunch, Svenska, Matte och sist men inte minns......... NO!
Japp det var min dag det men nu så blire att pluggapluggaplugga till matteprovet!;)
Wish me luck

tänkte lägga in en bild men det var så himla segt så jag orkar inte vänta:P

Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Ida

I love you sweetieeehh girld loooveyah

2009-11-19 @ 19:06:23
URL: http://idakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0