Dagens outfit+ dom nya kläderna:)


Det är jätte dålig "effekt" elr vad man nu ska kalla det elr alltså färgen men jag har än inte kunnat fixa det..

Jeansskjorta: GinaTricot
Linne: BikBok
Leggings/Tights: GinaTricot
Nitarmband: VR

Jeansskjortan och tightsen är nya och tightsen är ju lite glansiga men man ser det inte på bilden, och skjortan är lite ljusare;) Och jag har redan lyckats gör sänder tightsen också.. fasst det blev inte stort men jag fastnade i en vass grej på stolen i kafeterian idag så då sprack dom:P men mami ska dixa det:)
Ja jag och Wilma praoade (Stavning?) i kafeterian idag på skkolan alltså, men ja fasst egentligen ville som ingen göra det men nu så har vi ju ändå gjort bort det så ja:) det gick ju bra tillslut fasst det blev lite kaos i mitten...


Det är den klänningen jag köpte igår också:) men jag valde mellan den och ett linne med en paljettrosett där fram också på rygen elr banden typ satt fasst i en rosett men mamma tyckte att klänningen var finare och jag kunde inte välja men det blev den dära iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0