Beautiful nightmare

hejj SO nyheterna gick ba finfint today!:D det var ju inge hemskt alls fasst det var några saker jag inte kunde uttala och så men men.. Också har jag nyss ringt pappa och frågade om han kunde åka förbi MAXI och köpa en B&J till mig sen när han  har slutat och han kanske skulle göra det så jag sitter här och hoppas nu;P hha.
Men nu så ska jag nog gå och träna på engelskan tills imorgon också måste jag göra klart matteläxan också:/
jaja juste! det har snöat idag;) inte för att jag tycker det är så här jätte roligt för jag gillar mer sommaren fasst jaja jag kan inte förklara. Men nu så måste jag gå och träna men vi Höres!

PussåKram♥

tänkte lägga in en bild men det gick så himla segt så det får bli en annan gång:)
plus att jag måste börja ta mer bilder för ja har ju inga roliga alls men men......

Kommentarer
Postat av: Ida

haha finis

2009-11-05 @ 12:41:42
URL: http://idakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0