ÅÅÅÅÅ!!!!

Min jacka har gått sönder!:( fasst det hände i fredags plus att det inte blev nå stort men det kan ju bli större men nu så har mamma lagat det fasst det blev inte fint och min jacka är ju marin/mörk blå och det fanns inte sån lagninggrej eller alltså det fanns inte den färgen så nu är det en svart rund ring på baksidan av jackan och hur fint är det!? asså ååå varför fick just jag det skåpet med typ spikar på väggarna?.. okej visst jag överreagerar nu kanske men när jag skulle ta ut jackan så hörde jag ju som lite såhär ni vet hur ngt går sönder?) men jag forsatte ändå dra ut den så då blev det ju ett större hål än vad det skulle bli om jag hade kollat vad det var som lät..
jaja nu är det gjort hahah det låter ganska töntigt kanske men jaja.. :/;P

...okej då det syns inte så mycket.. jag hade bara sett innan hon satt på och då var det ju vitt bakom så då såg det jättefult ut men det syns faktiskt inte så mycke bara när det blir jätteljust och om man står nära;P hah okej så ni kan som glömma det jag skrev där först fasst jag vill fortfarande inte ha den där lagningsaken.. ;P


Kommentarer
Postat av: Ida älskar sin Lina

Heeej menåå vi måste vara med varandra någon dag det var typ 3 veckor sen eller kanske mer till och med.. :O <333 (L)

2009-11-16 @ 21:47:11
URL: http://idakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0