2 saker som inte blev av idag..

ja hej igen nu så ringde jag nyss ida och det verkar inte som att vi hinner åka ner och köpa en present för Sara har ju inte ringt så antingen har hon glömt bort det elr så var det bara jag som trodde att vi skulle pka idag men men ja då har ju jag suttit typ och väntat på att dom skulle ringa mig så jag har ju inte åkt å köpt saker till tårtan så den hinner jag inte heller baka nu men men iaf så var det ju inte hennes fel men jaa fasst mamma tror jag sak köpa e tårta istället:P men nångång ska jag baka den dära för jag tyck då den såg riktigt god ut;) men jag gillar typ allt med choklad. Men nu så ska jag gå och försöka att hitta på ngt att göra.

PussåKram

Glöm inte!
http://linaasehliin.blogg.se/2009/november/fragestund-1.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0