Vill ha!

 
Ja det var några stycken fast dom sista tre ( jeansen och den gula klänningen ) är jag lite osäker på men jag kommer ändå inte att ha råd att beställa dom:/ men jag och mamma kanske skulle till stockholm nån gpn:P så då kanske dom som finns där finns kvar:) iaf så tycker jag mest om alla på den översta raden fast dom första jeansen var lite bådeoch men vi får se, nu så ska jag typ åka men det kommer ett inlägg när jag kommer fram eller så kanske det blir ett i bilen aja hare underbart pusshej!<3  ( jag tror dom flesta var från topshop )

Kommentarer
Postat av: Frida

oj jag gillade verkligen den där tröjan i mitten på översta raden! Du har sådan bra stil lillsyrran min kanske har fått det av din syrra ? ;)

2009-08-05 @ 22:13:53
URL: http://fridasehlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0