Ny blogg igen:)

Hej hej nu så har jag gjort en blogg igen, ångrade ju typ med en gång när jag tog bort min gamla så nu bestämde jag mig för att göra en ny:) fast jag och rebecca gjorde ju en tillsammans för några dagar sen så jag måste ju försöka skriva där någon gång också. jag ska försöka att skriva varje dag också vill jag göra en design/ header på den här bloggen också men det hinner jag nog fast det är ju bara det att jag måste veta hur jag ska göra den och hur jag ska lägga in den, men det tar vi en annan dag jag har ju just börjat med den hära:P aja skriver mer ikväll eller i morgon pusshej!:D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Välkommen och lycka till med din nya blogg :)

Kika gärna in min blogg!

2009-07-24 @ 19:09:33
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0