Vilken dag

Hejsan nu så har jag kommit hem från stan heh hanska länge men ja jag kan berätta om min "underbara" dag..
Först när jag vaknade hade jag inte mycket tid men ja jag gjorde mig klar eller jag hade tagit på mig tröjan och då skulle jag ha ett halsband men då hade ett örhänge fassnat i kedjan så då när jag skulle få bort det så flög örhänget ner i toan:/ så ja jag fick gå och hämta 2 plastpåsar och satt dom runt händerna och plockade upp det inte så mysigt men jaja. Sen så skulle jag ta på mig mina jeans och såklart så har dom blivit för små.. eller ja knappen gick att spänna åt till slut och blixtlåset gick halvvägs och jag kunde nästan inte ens gå i dom så det blir att leta nya jeans dårå. Sen på stan så såg jag Idol Calle, Erik och Tove men hann inte rikitgt få en bild för jag stog på våningen över också sprang Erik iväg och jag fick inte upp kameran, sen så har jag nog inte varit så rolig att gå på stan med helller för jag var typ irreterad för ingenting sen så kunde mamma inte bestämma sig vilken vas hon skulle köpa och jag ba suckade och typ stressade hon hehe aja men jag får väl vara gladare nästa gång:D Men ja nu så måste jag få mat i min lilla mage för att det låter nästan som en jordbävning ibland i den:/ hehe aja pusss hejj♥


Kommentarer
Postat av: Vickan

Flög det ner i toan? Hur lyckas man? :P Ibland är du bara för lustig.

2009-12-28 @ 19:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0