Vaccinet=klart!

Idag så har jag tagit vaccinet med några i klassen, fasst det var ju på sjöfru och vi skulle gå dit så ajg kan ju inte påstå att det var sommarväder ute.. hah näsan höll ju på att frysa sönder! iof hela kroppen var typ som en isbit:P
men ja jag börjar få lite ont i armen nu, men inte så mcyket. Sen idag på gympan så fick jag en boll i huvet, men det är ju ganska självklart för om jag får en boll på mig så är det ofta i huvet haha det är därför jag är lite bollrädd eller det var typ i 3an när jag fick 3 st bollar i huvet samtidigt eller först en boll sen en sekund efter kom den andra och sen en gång efter kom den sista, hann typ inte ens blinka!:O
Jaaa iaff så vet jag inte vad jag ska skriva mer men jag tror att jag ska gå och ta ett päron nu eller ngt för jag känner att det skulle behövas efter som man kan inte säga att jag har varit nyttig i helgen:P
Igår levde jag ju typ på lussebullar,pepparkakor,godis och julmust det var det jag år hela dagne fram till middag där jag värmde några rester:P men ja det var ju helg, inte frö att jag blir så mycket nyttigare bara av ett päron.. men ja nu blev det jobbigt haha nu så ska jag sluta att tråka ut er med saker som verkligen inte är nå intressant
PusssÅkraaaaam♥
 heh okej inte sån bra bild, och linnet blev ju lite udda där bak ser jag men jaja spelaroll;)
hah ahde riktigt tråkigt igår så det blev att man tog fram några olika nagellack och smetade på naglarna;)

Kommentarer
Postat av: Vickaaaaan

vad hade ni för gympa?

2009-12-14 @ 17:37:55
Postat av: Vickan

3 bollar i huvudet samtidigt??? Vad bra du är på att undvika att bli träffad...men huvudet gills väl inte, eller?

2009-12-14 @ 20:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0