utedag

Hellojj!
idag så hade vi utedag så alltså skulle vi vara ute hela dagen, och det värsta är ju att det var typ -20 så det var ju inte liiiiiiiiiiiiiiiiite kallt men jag hade täckisar och dunjacka, men inte dom bästa skorna kanske fasst efter lunchen fick jag låna sellins tjocksockar så då blev det lite varmare iaf, fasst det var fortfarande riktigt kallt för ansiktet.
Men ja dagen är iaf klarad fasst aktiviteten som vi skulle ha efter lunch trodde dom som var lärare elr ja iaf dom trodde att vi skulle börja 1 fasst egentligen så började vi ju kl 12 och det var ju faktiskt ganska tur för då hann vi ju inte vara ute så länge;) hah ja iaf imorgon så blire stan med Sara men jag har inga pengar kvar typ för jag är skyldig Frida och Sven 170kr för julklappar och då har jag 60 kr kvar men jag funderar på att gå till banken och växla in mina enkronor eftersom jag har nästan 200 sånna, och det lär ju nog behövas hah men ändå pinsamt och jag vet typ inte ens vars det är;/ men ja jag får frga pappa eller så vet Sara eller vet ni? ni som bor i umeå alltså.
Ja men då får det bli en dagens fråga till dom som bor i Umeå, alltså..
Vet ni vars man kan växa in enkronor? alltså vars det är och så?:P hahaha
okej lite udda fråga kanske men jag måste veta fasst det är ju bara att fråga mamma och pappa sen men ja ni kan ju svara om ni vet iaf:D

Kraaaaaaaaaaaaaaaam♥


 en sån dag som idag skulle man inte tacka nej till sommar eller iaf inte tacka nej till att pka utomlands! t.e.x Cypern som det är på andra bilden:)
kanske inte dom finaste bilderna men orkade inte leta så länge:P Laaaaaaaaaaaaaat!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad fina bilder :) ser väldigt "lockande" ut... :D

2009-12-17 @ 17:44:06
Postat av: Frida your sister!

Gör det på en vanlig mataffär eller något :)

2009-12-17 @ 21:00:17
URL: http://fridasehlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0