Tjejkväll

ja hallå nu så pratar jag med Rebecca om hur kvällen blir och det verkar bli hos wilma tror jag men sara, wilma, rebecca och jag så då blire väl film och ja vi ser väl vad vi kommer på men det blir säkert bra:)
juste vi var ju på strömpilen idag me eftersom dom skulle kolla julklappar (rebecca och wilma följde me) men det blev inga fasst när vi var inne på veromoda och där så hittade wilma en klänning som hon vill ha och rebecca likadan plus en klänning/tunika/linne hah ja såg inte så mycket av det så jag vet inte vad man kan kalla det men det var jätte fint allt iaf ;O) och jag hittade ett par fina tights som jag gärna vill ha i julklapp fasst det är ju lite sent ute ´nu men ja det var iaf svarta som typ var lite skrynkliga å sidan? haha ja också prövade jag en vit klänning med paljetter där vid urringningen som jag också gillade fasst sen så såg jag att det fanns en svart och den var finare men jag orkade inte prlva den me;P men sara prövade bara en klänning men det var ingen hit för hon så tyvär hittade inte hon ngt. Men nu så ska jag kolla vad det är på TV ikväll eller m vi har någon film som jag kan ta med mig till Wilma annars så skulle vi hyra men jag ska kolla nu så pusss hejjj♥


Rebeccas fina Nalle puh från igår:D<333
fasst hon hade ritat tröjan först men då hände något så hon fick göra om den och då han hon inte rita dit den;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0