Tisdag

Heej förlåt för dålig uppdatering men jag har varit med sara också har jag inte haft ngt att skriva om så ja men iaf igår så var jag ju med sara elelr ja jag sov hos henne och vi såg på One tree Hill och sen sov vi haha ja vi hann inte vara med varandra så läönge, vi var ute med hundarna först sen så kunde vi inte bestämma vem vi skulle sova hos osv men det blev där iaf så vi somnade kring halv 2 och vaknade halv 12 så ja man fick ju  lite sömn:D aja nu så har jasg iaf sett 2 vänner avsnitt med syrran för hon är hemma nu över natten för att Sven är i skellefteå hos några kompisar (hennes kille) hehe så ja hon kom hit då:) men ja nu så har jag inget att skriva så ni får hare bra så kommer det kanske bilder imorgon pussshejjj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0