sovmorgon?:O

alltså ååååååååå jag har sovmorgon idag till kvart i tio så jag hade ställt kl på kvart i nio, men då så vaknade jag ja för typ en halvtimme sen och kollade på kl och flög upp för då var ju kl 09:00 trodde jag så ja elr jag var inte jättestressad men jag skulle klä på mig sminka mig lite, äta, och ja det man gör på morgonen men sen när jag hade tagit en morot så kollar jag ut genom fönstret och såg att det var alldeles mörkt ute och så mörkt brukar det inte vara kl halv tio så ja jag gick å kollade på kl noggrannare och såg att kl var halv åtta...
roligt va?;P hah ja detblev ingen sovmorgon den här onsdan heller riktigt eftersom mamma trodde att vi hade försovit oss förra gången så hon kom upp och skrek att vi hade förovot oss men ja kl visade halv åtta och jag skulle upp halv nio, nio...

jaj ska gå och försöka sova lite fasst jag tror inte att jag kommer kunna somna men jag kan försö...

ZzZzzzzzzZzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0