sovmorgon, onsdag jue;)

hejj!
nu så har jag nyss varit å tagit en liten promenad med chili;P
hah ja och nu funderar jag på vilken tröja jag ska ha, om jag ska ha
en vit stickad/virkad från monki som jag har fått av Frida
elr en grön,orange, vit randig tröja, som jag också har fått av Frida
men jag kan fråga Klara när hon kommer hit:P
iaaaaffff så har vi A-pass hela dagen idag:) hah det känns lite jobbigt
eftersom vi inte har några läxor elr ngt att jobba med, så det blir kanske
ungefär som första veckan när man inte ens hade börjat, så då fick man
sitta å läsa i typ 3-4 timmar:/ inte roligt men man läsde väl inte hela tiden:P
men ja ngt hittar jag väl på jag kan kanske försöka hinna klart med matten
också så kan jag ju kanske göra lite engelska...
jaj inte roligt att höra kanske men nu så måste jag gå å fylla min mage:D
Hare bra!♥


Kommentarer
Postat av: Vickan

Ja just det! Ni har ju sovmorgon :) Visst är det skönt? (Inte för att jag har sovmorgon men...) Aja, orkar inte förklara. Hoppas att du fattar.

2009-12-09 @ 12:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0