Söndag

Godermorgen!
Idag så hade jag nog tänkt att ringa Sara eller så skulle jag gå på vero moda och kolla tightsen men förut var jag ju som att jag bara måste ha dom men nu tycker jag inte att dom var så jätte snygga eller ja jag ska iaf gå ner och pröva dom ngn gång fasst det måste ju bli snart innan dom är slut:/ haha jaja.
herregud, kolla just ut genom fönstret och det har ju kommit hur mycket snö som helst!:O det är ju halva mitt fönster med snö och ja ni kan ju kolla ut själv ni som bor i umeå;P haha jaja nu har jag inget mer att skriva om så vi höres pussiii♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Söt blogg :)

2009-12-27 @ 18:28:19
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0