Skrynkligt

Tjosan, var ju somsagt på strömpilen idag men hittade dock inga jeans men istället så kom jag hem med ett par tights och en svart vit randig tröja:) Också har jag sett några vänner avsnitt och tror att jag ska göra det när jag har skrivit klart det hära;P hah aja jag tänkte lägga in bilder på vad jag har köpt och kanske några från i förrgår kväll alltså när jag sov hos sara.
 
fick ju ett nytt överkast av mamma i måndags:)
 
ahha sara ramlade ner eller alltså sängen gled som iväg så hon ramla emellan?:P
 kunde inte vrida bilden så ni får väl vrida på huvet istället:P
men ja Randig tröja Vero moda 99kr (tror jag att det va)
Tights Vero moda 159kr
 närmare bild hehe ja. men det är ju som vanliga svarta tights fasst på sidan ser det ut sådär allts skrynkligt?;)

Pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0